tisdag 10 maj 2016

De sista veckorna av grundskolan

De sista veckorna av grundskolan
Nu har det snart gått 3år sedan vi började 7:an år 2013. Våra känslor går upp och
ner och vi vet inte riktigt vad vi vill och vad vi känner.
Visst kommer det bli skönt att slippa alla människor som du stört dig på i 3 hela år, men visst kommer man sakna alla sina kompisar och själva gemenskapen vi har byggt upp under dessa år. Alla inside-jokes, alla minnen och alla idiotiska saker vi sagt tillsammans och vår underbara KF Betti.
Jag pratar nu från eget håll då jag säger att jag inte kommer sakna min klass ett dugg, men gud vad jag kommer sakna dem ändå. Jag är så fruktansvärt irriterad på dem och skulle inte hellre göra nåt annat än att börja gymnasiet NU, men sjutton vad jag älskar min klass ändå. De har varit min familj i 3år, självklart kommer jag sakna dem? Men det är som med alla familjer, man stör sig självklart på varandra och samtidigt så älskar du dem för det.
Jessi 9E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar