torsdag 4 februari 2016

Max blir kidnappad


Hej jag heter Alexander och jag har mixtrat ihop en berättelse. 

"Det var en gång en pojke som hette Max och han hade tre vänner som hette Bosse, Maria och Magnus. Max hade dessutom en katt som hette Omega. En dag gick han till en skog full av massa häxor (vilket han inte visste). Mitt i allt kom det en häxa fram från ett träd och fångade Max! När dom väl var framme så var det fullt med giftflaskor, det var knappt att det rymdes en kittel vid sidan av väggen. Då blev Max satt i en bur. Då sa han ” släpp mig annars lämnar jag berättelsen”! Häxan släppte honom med rädsla att berättelsen skulle bli dålig. Han började gå hemåt men när han tittade bakåt var häxans hus inte kvar. Han sprang hem så fort han kunde men när han väl var framme märkte han att nycklarna var kvar i hans hus! Då så kom Omega ut från fönstret och hade med sig nycklarna. Slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar